Tim van Kempen

Power BI ontwikkelaar voor het Sociaal Domein

 
banner.png

 

"Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited, whereas imagination embraces the entire world, stimulating progress, giving birth to evolution."

Albert Einstein

Over mij

Opgroeiende als millennial in het tijdperk van krakende inbelverbindingen, is mij op vroege leeftijd al bijgebracht wat techniek voor de mens kan betekenen. Techniek loopt als een rode draad door mijn leven, waar ik het snijvlak opzoek tussen hoe je techniek maakt tot hoe je het gebruikt. Ik word gelukkig als ik als brug kan fungeren tussen de ontwikkeling van zinvolle initiatieven en de vertaling hiervan in de dagelijkse praktijk.

In mijn ogen staat in dit proces staat de samenwerking tussen mensen altijd centraal, waarbij het tempo wordt bepaald door het enthousiasme en het doorzettingsvermogen van het team.

Sinds mijn studie heb ik mij voor diverse opdrachtgevers ingezet om een vertaling te maken van de verbeelding naar de ingebruikname van een nieuwe programma, app of toepassing.

Daarmee ben ik beschikbaar voor diverse opdrachten of (tijdelijke) projecten. Neem contact op voor meer informatie over mijn huidige beschikbaarheid!

 

Werkervaring en inzetbaarheid

Inzetbaarheid

Wat kan ik betekenen voor mijn klanten?

Ik ben inzetbaar voor diverse opdrachten, bijvoorbeeld:

  • PowerBI ontwikkelaar

  • Data/business analist

  • AI integratie specialis

  • Specialist berichtenverkeer iWmo, iJw, iEb, etc.

  • Projecten rondom Centric Suite4Zorg applicaties

  • Projectleider implementatie nieuwe applicatie of doorontwikkeling van bestaande applicatie

  • Projectleider ontwikkeling (mobiele) applicaties of websites

  • Onderzoek en ontwikkeling mobiele strategie of functioneel ontwerp

  • Innovatietrajecten en/of haalbaarheidsonderzoeken

Ik heb 8+ jaar ervaring binnen het Sociaal Domein van gemeenten, en heb diverse rollen ingevuld op het gebied van BI ontwikkeling, PowerBI specialist, data analist, business analist, iWmo en iJw berichtenverkeer en projectleider.

Werkervaring

  • BI specialist Sociaal Domein

    • Verantwoordelijk voor het ontwikkelen van een drietal dashboards binnen het Sociaal Domein van de Gemeente Zeist: management rapportage, dashboard Sociale Basis en dashboard Zorgpaden.


      Kennis: PowerBI, ZorgNed

  • Specialist iWmo/iJw berichtenverkeer

    • Verantwoordelijk voor de afhandeling en verbetering van het iWMO berichtenverkeer binnen de Gemeente Leidschendam-Voorburg. Implementatie iWlz en iPGB 2.0


      Kennis: iStandaarden, Suite4Zorg, iWMO, iJW, iEB, iPGB 2.0

  • Specialist iWmo berichtenverkeer

    • Verantwoordelijk voor de afhandeling en verbetering van het iWMO berichtenverkeer binnen de Gemeente Zoetermeer.


      Kennis: iStandaarden, Suite4Zorg, iWMO, iEB


  • Projectleider informatievoorziening Sociaal Domein

    • Verantwoordelijk voor de inkoop en implementatie van de Zorgmail applicatie. Hiermee kunnen alle ondersteuners en sociaal werkers veilig mailen, volgens de AVG en de NEN normen. Ook ingebruikneming, workshops en integratie in werkprocessen verzorgd. Tevens functioneel beheerder van deze applicatie geweest.

      Kennis: Algemene Verordening Persoonsgegevens, NEN7510 en NEN7516..

  • Backoffice medewerker WMO/Jeugd

    • Rondom het primaire proces van toewijzen en beschikken diverse taken uitgevoerd op het gebied van de WMO en de Jeugdwet. Meegedraaid en geadviseerd in diverse backoffice-projecten.


      Kennis: iStandaarden (berichtenverkeer), Gidso Regie, Gidso Financieel.

  • Backoffice medewerker financiële administratie

    • Advisering en behandeling van declaraties en facturatie op gebied van Jeugdwet/iJW op basis van berichtenverkeer in Gidso Financieel.

      Kennis: iStandaarden (berichtenverkeer), iJW en Gidso Financieel (alternatief voor ZorgNed, Topicus, etc. voorheen Topicus.)

  • Medewerker Data Entry

    • Meegedraaid en geadviseerd in diverse backofficeprojecten gericht op het wegwerken van achterstanden, financiële afhandeling en toewijzen/beschikken.

      Kennis: TOP regie, Gidso regie & CAK.

  • Vergunningverlener APV

    • Toekennen/intrekken/verlengen van parkeervergunningen en ontheffingen RVV en op basis van de APV. Daarnaast focuste ik mij op het aandragen en implementeren van systeem-, beleids- en procesverbeteringen.


      Kennis: CityPermit en Algemene Plaatselijke Verordening.

  • Algemeen Directeur en mede-oprichter

    • Movin levert indoor navigatie en asset tracking oplossingen voor grote en complexe gebouwen zoals ziekenhuizen, musea en vliegvelden. Binnen Movin was ik verantwoordelijk voor acquisitie, business development, marketing, legal en projectmanagement. Enkele klanten die ik heb binnengehaald en projecten voor heb gedaan omvatten de Tate Galleries in London, UMC Utrecht, het Westfriesgasthuis en het Rijksmuseum.

Inzetbaarheid

  1. IT implementatie en projectmanagement met als uitgangspunt om techniek te laten werken voor mensen in plaats van andersom.

  2. Procescoördinatie en -verbetering: verbeteren van de diverse administratieve, inkoop of informatievoorziening gerelateerde werkprocessen.

  3. Aanjager van nieuwe initiatieven en pilots op gebied van ICT, duurzaamheid en ondernemerschap en het verbinden van stakeholders.

Kennis & programma’s

iStandaarden (iWmo, iJW, iEB, iWlz, iPGB, etc.)

Centric applicaties (Suite4Zorg, Suite4SociaalDomein)

Algemene Verordening Persoonsgegevens

NEN7510 en NEN7516

Gidso Regie

Gidso Financieel

MochaDocs

Algemene Plaatselijke Verordening

City Permit

Medewerkersportaal

 

Talen

Nederlands

Engels

 
 
 

Mocht u meer vragen hebben of wilt u mijn CV zien, neem contact op door middel van onderstaand formulier of door een email te sturen.

color-3.png

Klanten en samenwerkingen

Gemeente-Zoetermeer.jpg
swt.png
Zwolle.png
ijsselland.png
umcutrecht.png
rijksmuseum.png

Neem contact op

color-3.png